Hembygdsgården

Idag tog jag, Jimmy och hans familj en tur till hembygdsgården. Vi trodde att det var marknad idag, men det var imorgon det skulle vara, däremot var det något på stan. Osis! Men vi stack inte hem för det, vi stannade kvar, gick runt och tittade lite och tog en liten fika. Det var mycket mysigt, både jag och svärfar fotograferade omgivningen litegrann. Bilder kan ni se på min bildblogg, http://nittioettan.bloggplatsen.se. Jag har både en bildblogg och en blogg där jag skriver personligt, vill inte blanda ihop dem sakerna riktigt. Sen for vi hem, nu ska vi snart laga mat och sen får vi se vad kvällen har att bjuda på. Tänkte inte gå på marknaden imorgon, känner mig inte så intresserad av det faktiskt. Det är kallt ute, och det ska bli kallare till veckan vilket jag inte ser fram emot. Bjuder på en bild som jag tagit.



Kommentarer
Pappa

Juligt i Fagersta!!

Svar: Absolut, och snö på köpet!
Welcomeintomyworld

2012-12-01 @ 21:32:30


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

welcomeintomyworld.blogg.se

En tjej med grav hörselskada och ADHD-diagnos som skriver lite blandat i bloggen. http://nittioettan.bloggplatsen.se Min fotoblogg

RSS 2.0