It's snowing outside

Idag snöar det igen, men enligt prognoserna ska det bli varmare ute nu vilket jag tycker är ganska skönt, är inte så förtjust i -15 graders kyla. Har just ätit lunch som bestod av schnitzel makaroner, ett par broccoli och ett glas Champis, mums. Imorgon hoppas jag det slutat snöa, för då tänkte jag ta mig en promenad. Gubben har kommit hem från studiebesöket, han tyckte det var intressant. Får se om han tar utbildningen, han skall fundera. För min del är jag bara väldigt glad för mitt vikariejobb på kulturskolan, ska bli jätteroligt att undervisa barn i dans! Jag väntar dock med att fråga Coop om praktikplats till senare, vill ta det här med kulturskolan först, så efter mitt möte med chefen så ska jag se mig om efter ett till jobb. Annars blir det en hyfsat lugn dag, vet inte riktigt vad vi ska hitta på.


Kommentarer
Ida Svensson

Det är också kallt här i småland, 15-20 cm snö men det är så mysig. Hoppas att snön finns kvar till jul annars blir det grön jul - vill man självklart inte de! ;o Hihi.

Svar: Haha nej absolut inte :D Det är såå mysigt med snö, dessutom blir det mysigare på kvällarna :)
Welcomeintomyworld

2012-12-04 @ 13:49:37
URL: http://idaslove.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

welcomeintomyworld.blogg.se

En tjej med grav hörselskada och ADHD-diagnos som skriver lite blandat i bloggen. http://nittioettan.bloggplatsen.se Min fotoblogg

RSS 2.0