Sunday always come too late..

Jaha ja, så var det söndag igen. Jag och gubben tar det ganska lugnt idag, kollade på en dokumentär nu på morgon och sen har vi inte gjort något speciellt. Blir nog så resten av dagen också. Ska se julkalendern sen och, såklart, Navy CIS, som är min favoritserie. Imorgon ska gubben börja sin praktik på samma ställe som jag jobbade på förut, fast han ska jobba inom hemtjänsten. Det ska bli kul att se hur det kommer gå för honom. För min del blir det väl att vara hemma, ta en promenad och kanske städa lite. På torsdag ska jag till blodcentralen, jag tänkte nämligen göra något givande och lämna blod, något jag bestämde mig för att göra när jag var och städade där en gång. Imorgon ska jag ringa hörcentralen i Västerås och be om en läkartid så fort som möjligt, för att fixa läkarintyg för hörselskadan. Så ja, det är det som händer i veckan. På torsdag har jag och min sambo varit tillsammans i 11 månader, snart ett år altså! Känns otroligt! Finns ingen annan jag vill vara med, och ingen annan jag kan tänka mig att vara med. Otroligt nog är detta mitt första förhållande, och det säger nog en hel del. Ha det!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

welcomeintomyworld.blogg.se

En tjej med grav hörselskada och ADHD-diagnos som skriver lite blandat i bloggen. http://nittioettan.bloggplatsen.se Min fotoblogg

RSS 2.0