Goddag!

Hade en relativt lugn kväll igår, gubben kom hem runt halv åtta. Jag satt och spelade Mafia Wars 2 den större delen av tiden, ett dataspel jag nämnde igår på bloggen. Ett jäkligt roligt spel, men jag blir hela tiden dödad och misslyckas med mina uppdrag, blev lagom slut när gubben kom med sin familj, vi skulle köra hem hans syster så jag avbröt där och åkte iväg. Senare spelade jag och gubben lite tillsammans. Det är kul när man hittar något "gemensamt" intresse. 
 
Idag snöar det som bara den ute, men inget som består dock. Kollade på väderkartan förut och det såg ut att bli kallare i helgen, upp mot 10 minus, plus att det skall snöa till veckan, så vi får se hur vädret ser ut! Jag börjar faktiskt längta lite efter snö och kalla grader. Tänkte försöka ta mig ut på skidspåret någon gång i vinter, otroligt längesen som jag åkte skidor. Sen ska jag självklart åka slalom i vinter. Jag har redan slalomskidor och stavar,  tänkte försöka hitta ett par billiga slalompjäxor så jag slipper hyra, då är det bara hjälm som jag behöver. Jag har redan fått med mig en åkarkompis, min svägerska ville gärna följa med dit! Jag längtar efter slalombackarna. 
 
Annars blir det en relativt lugn dag, hoppas vädret avtar ikväll så jag kan promenera. Annars får jag ta det någon dag då det inte snöar.. 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

welcomeintomyworld.blogg.se

En tjej med grav hörselskada och ADHD-diagnos som skriver lite blandat i bloggen. http://nittioettan.bloggplatsen.se Min fotoblogg

RSS 2.0