Mafia Wars 2

 
 
 
Bjuder på en fin bild från när jag och min sambo var på kryssning till Helsingfors för några månader sen.
 
Har haft en hyfsat lugn dag, det snöade ute så jag hade ingen lust med promenad. Det får bli imorgon. Har suttit och spelat Mafia Wars 2, ett spel som Jimmy köpt som är ganska roligt. Jimmy själv är iväg med sin familj och köper julklappar, dock skulle han inte köpa något till mig sa han utan de skulle köpa till svärmor. Men man vet ju aldrig! Haha. Ska sitta vid datorn en stund till och sen se på tv tror jag, promenaden pallar jag inte med idag. Men imorgon ska jag försöka ta mig ut!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

welcomeintomyworld.blogg.se

En tjej med grav hörselskada och ADHD-diagnos som skriver lite blandat i bloggen. http://nittioettan.bloggplatsen.se Min fotoblogg

RSS 2.0