Måndag

Arbetsintervjun gick bra, han verkade trevlig. Jag hoppas verkligen jag får jobbet! Det är då en vikarietjänst som danslärare, danslektioner ungefär 2-3 ggr i veckan. Fick även veta att de inte har så många danselever, vilket jag tycker är tråkigt såklart. Men det en tjänst som börjar efter jul. Det är inte klart än om jag får jobbet, så vi får väl se vad som händer men jag hoppas på det bästa!
 
Nu har vi städar och julpyntat hela lägenheten, och det känns extra mysigt. Adventstakarna är uppe, och vi har julpyntat på vårt egna sätt. Är väldigt nöjd! Nu är det bara granen kvar, och den tar vi fram någon dag före julafton. Imorgon ska jag ringa min chef på städcentralen och gå ut och promenera, annars får vi se vad det händer för kul.
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

welcomeintomyworld.blogg.se

En tjej med grav hörselskada och ADHD-diagnos som skriver lite blandat i bloggen. http://nittioettan.bloggplatsen.se Min fotoblogg

RSS 2.0