Förlåt

Jag vet, jag är sämst på att uppdatera. Men jag ska försöka bli bättre på det. Föreläsningen på AF var bra, men jag kände direkt att det inte var något för mig. Resten av dagen tog jag det lugnt, var ut med bilen en sväng och så. Idag ska jag och Jimmy på julmarknad hade jag tänkt. Hans mamma ringde förut och frågade om vi skulle dit och de sa att de skulle höra av sig när dom skulle dit. Oavsett vad så tänkte jag ta mig dit, skulle vara jättemysigt, passande nog är det ju snö ute. Till veckan skulle det ju dessutom bli kallare, skulle bli upp mot 15 grader kallt. Burr burr! Till veckan ska jag passa på att gå ut och fotografera också, har nästan aldrig fotograferat vintern förut, så det vore roligt. Jag har inte haft tillräckligt med intresse för det. Sen tror jag kameran följer med mig idag till julmarknaden. Annars blir det väl en ganska lugn dag. 18,45 bänkar jag och gubben oss framför teven, för vem vill inte missa klassiska Greveholm? Inte jag iallafall :-)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

welcomeintomyworld.blogg.se

En tjej med grav hörselskada och ADHD-diagnos som skriver lite blandat i bloggen. http://nittioettan.bloggplatsen.se Min fotoblogg

RSS 2.0