Försöker ta mig upp

Jag har pratat med arbetsförmedlaren idag, och hon föreslog att jag skulle träffa en arbetsterapeut alternativt arbetsträning. Tycker jag känns som en bra idé, jag tackade även nej till Eductus då det inte kändes som ett alternativ för mig. Har varit ledsen hela dagen, mina föräldrar, min syster, min pojkvän och svärmor har försökt stötta mig idag. Jag tänker inge ge upp. Imorgon ska jag gå till Coop eller Ica och fråga om det är möjligt att få praktikplats, samt kontakta Kulturskolan. Kontaktade dom idag angående jobbet, chefen skulle ringa tillbaka men det blev aldrig. Men jag ska prova ringa honom imorgon och fråga hur det ligger till där, om det är möjligt med praktikplats där också. Så nu är jag arbetslös, igen, fast det har jag ju varit hela tiden egentligen. Gubben ska iväg på information på arbetsförmedlingen. För min del blir det att ta det lugnt, ska också ringa till psyk och fråga om jag kan träffa någon terapeut där som kan hjälpa mig med de svårigheter jag har. Så, det löser sig på något sätt. Det måste göra det.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

welcomeintomyworld.blogg.se

En tjej med grav hörselskada och ADHD-diagnos som skriver lite blandat i bloggen. http://nittioettan.bloggplatsen.se Min fotoblogg

RSS 2.0