God morgon!

Måste bli bättre på att uppdatera min blogg, hihi. Idag är gubben hemma och sjuk, men han ska hjälpa mig att söka praktik genom att köra mig till ställena. han orkade det för min skull. Ska kolla med ICA och Coop om de kan tänka sig ta emot en praktikant. Sen ska jag också kolla med förskolan om de kan tänkas ta emot en praktikant. Jag tycker mycket om att jobba med barn så det skulle vara jätteroligt. Får se vad som händer! Annars blir det väl att ta det lugnt, snöar som sjutton ute så för mig är att vara ute inget att tänka på, jag hatar att vara ute när det snöar så mycket. Ha en skön dag!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

welcomeintomyworld.blogg.se

En tjej med grav hörselskada och ADHD-diagnos som skriver lite blandat i bloggen. http://nittioettan.bloggplatsen.se Min fotoblogg

RSS 2.0