Good morning

Ute snöar det fortfarande för fulla muggar, sitter och funderar på hur länge den här snön kommer hålla. Förhoppningsvis till jul. Kanske går ut och fotograferar idag om det inte snöar så mycket, fast det blir nog senare. Annars kommer inte mycket hända idag, ska åka till blodcentralen och lämna blod kl 15.00, något jag bestämde mig för rent impulsivt när jag städade där. Mamma var/är en trogen blodgivare, och ibland har jag följt med när hon lämnat blod. Just då var jag väl runt 13-14 år och bestämde mig för att aldrig göra det. But things changes! Sitter och lyssnar på True colors, en låt jag verkligen tycker om. Den är så speciellt p.g.a. texten, att man alltid ska vara sig själv och inte heller vara rädd för att vara det. Underbar låt! Tyvärr verkar jag inte lyckas bädda in låten, men länken är http://www.youtube.com/watch?v=LPn0KFlbqX8. Kika på det!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

welcomeintomyworld.blogg.se

En tjej med grav hörselskada och ADHD-diagnos som skriver lite blandat i bloggen. http://nittioettan.bloggplatsen.se Min fotoblogg

RSS 2.0