Måndag

Har haft en lugn måndag.. Ringde först till jobbet och frågade om jag fick förlängt vikariat och det fick jag inte. Jag blev mycket besviken, han sa att det berodde på mina minnessvårigheter och trodde att jag inte skulle klara jobbet. Jag är mest arg på mig själv, men jag kan inte hjälpa att jag har så svåra minnessvårigheter som jag har. Jag har varit ledsen hela dagen, men försöker nu ta mig samman, har mejlat min arbetsförmedlare och skall ringa henne om fem minuter. Annars har jag städat lägenheten, har försökt tvätta vår vita matta som är smutsig, samt tvättat kläder och diskat. Snart kommer min gubbe hem från praktiken. Mina föräldrar stöttar mig, och även min sambo och hans mamma. Jag ska nu försöka ta mig in på samhall istället, men framför allt ska jag prata med min arbetsförmedlare och berätta hur jobbigt det här är. Får se om det ger något... Sen ska jag laga mat och ta det lugnt resten av kvällen..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

welcomeintomyworld.blogg.se

En tjej med grav hörselskada och ADHD-diagnos som skriver lite blandat i bloggen. http://nittioettan.bloggplatsen.se Min fotoblogg

RSS 2.0