Vinden har vänt!

Idag mejlade jag kulturskolechefen igen, och han svarade bara efter 20 minuter. Han tyckte att vi hade ett bra möte sist och att han gärna vill att jag ska undervisa barnen i dans från och med januari. Känns jätteroligt att det vände så pass snabbt. Senare idag, eller imorgon, så ska jag gå till både Coop och Ica och fråga om det finns möjlighet till praktikplats. Hoppas verkligen det vänder nu. Annars blir det att ta det lugnt idag, gubben är ledig från praktiken idag eftersom han skulle på studiebesök på en utbildning, hoppas det går bra för honom. Ute snöar det som sjutton. Ska dock bli varmare i veckan, skönt att temperaturen sjunker en aning men jag vill verkligen inte att det snön ska smälta!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

welcomeintomyworld.blogg.se

En tjej med grav hörselskada och ADHD-diagnos som skriver lite blandat i bloggen. http://nittioettan.bloggplatsen.se Min fotoblogg

RSS 2.0