God morgon, kära vänner

God morgon, god morgon. Här är det alldeles vitt på marken och det snöar fortfarande, vi kan vänta oss mer snö tror jag. Det förväntas snöa hela dagen idag. Kl 13.15 ska jag befinna mig på arbetsförmedlingen. Korkat nog hade jag trott att det var 10.00, så jag var redan fixad, sminkad och klar. Men jag ska iallafall på en föreläsning. Typ. Jag har tagit paus från träningen en stund, blir inte många dagar till för jag ska försöka gå ut och gå på måndag igen, men nu har jag haft fullt upp med annat och inte pallat gå. Men nu är det iallafall snö ute, och då ska jag ta med kameran i högsta hugg när det slutat snöa, ta på mig täckbyxor och sen gå ut och gå och ta fina vinterbilder! Förhoppningsvis ska jag göra mitt första försök i Skinnsberg idag, om det snöat där och om vi ska dit efter mötet. Ha en skön fredag allihopa!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

welcomeintomyworld.blogg.se

En tjej med grav hörselskada och ADHD-diagnos som skriver lite blandat i bloggen. http://nittioettan.bloggplatsen.se Min fotoblogg

RSS 2.0