God morgon!



Idag är det grått och trist ute, kanske inte det man vill ha på en söndag men så är det. Har varit vaken ett par timmar,. Ska inte göra så mycket idag, följa med gubben till en bekant och sen ska jag ta en promenad i eftermiddag. Imorgon är det dags för intervju, och det känns spännande förstås. Ska vara där klockan tio. Imorgon är det dessutom exakt 35 dagar kvar till julafton. I år blir det en annorlunda jul för mig. Jag har aldrig firat utan min familj, men i år blir det så. Jag ska fira med min killes familj, pappa firar själv, mamma ska också fira själv, eller ja helt själv blir hon väl inte. Det känns annorlunda. Jag ser fram emot att fira med Jimmys familj, hans mamma gör ju så god mat, och jag trivs väldigt bra med familjen. Men det känns ändå konstigt att fira utan min familj. Fast, nästa år kanske vi firar med dom, det vet man aldrig.

Nästa helg, på 1;a advent, ska jag och Jimmy storstäda och julpynta lägenheten. Jag längtar, älskar att julpynta och brukar göra det samtidigt som jag har julmusik på. Det gör mig extra glad, jag vet inte riktigt varför. Jag har redan tänkt ut vart allt ska vara, och Jimmy har självklart "godkänt" det. Så, det ska bli roligt!

Och tack kära mamma för att du skickar efter underkläder åt mig, I NEED IT! Har bara två bh;ar, varav en har tappat ena bygeln. Roligt, eller hur.
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

welcomeintomyworld.blogg.se

En tjej med grav hörselskada och ADHD-diagnos som skriver lite blandat i bloggen. http://nittioettan.bloggplatsen.se Min fotoblogg

RSS 2.0