Headache

Har precis kommit hem från Skinnskatteberg, det bjöds på våfflor och lite annat. Gubben fick hem ett skrivbord som hans pappa använt, det är ett fint skrivbord och större än det vi hade. Jag har haft ont i huvudet halva dagen och det känns som om jag ska bli förkyld, sådär hängig och tjock i huvudet. Så idag skippar jag min promenad, känner mig inte speciellt pigg.

Jag försöker använda hörapparaterna dygnet runt nu. Eller ja, från när jag vaknar tills jag ska sova. Jag vet inte om det är därför jag får ont i huvudet, men detta kan knappast bara vara huvudvärk. Så, vi får se, det är ju trots allt förkylningstider nu. Dessutom har jag börjat äta medicin igen för ADHD, så man vet ju inte om det är det heller.. Men nåja, vi får se!

Ikväll blir det nog att ta det lugnt, ska nog sitta framför datorn/tv hela kvällen. För på måndag vill jag vara frisk!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

welcomeintomyworld.blogg.se

En tjej med grav hörselskada och ADHD-diagnos som skriver lite blandat i bloggen. http://nittioettan.bloggplatsen.se Min fotoblogg

RSS 2.0