Ludvika

 
 
 
 
Idag har vi varit till Ludvika, jag och gubben. Vi har handlat mat, och varit på Dollarstores. Vi fick ganska mycket inhandlat och det känns skönt. Sammanlagt gick allt på 500 ungefär och vi är ganska duktiga på att köpa billig mat som också är god. Tyvärr blev det inga julklappar men vi ska nog till Västerås framöver och handla det istället. Sen träffade vi också en spelkompis till Jimmy och åt på McDonalds. Kändes oerhört skönt att kunna handla massa mat i och med att vi har en frys nu, förut hade vi bara ett kylskåp med en fryslucka som var ca 10-15 cm. Det var en aning drygt. 
 
Nu ska vi bara ta det lugnt tror jag, kanske blir att åka iväg till Jimmys polare en sväng. Sen kanske jag tar en promenad, men tror jag tar det imorgon istället när det är ljust. 
 
Ha en bra kväll allihopa!
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

welcomeintomyworld.blogg.se

En tjej med grav hörselskada och ADHD-diagnos som skriver lite blandat i bloggen. http://nittioettan.bloggplatsen.se Min fotoblogg

RSS 2.0