Off to Ludvika today.

Idag ska jag och Jimmy ta oss till Ludvika för att handla lite, det blir mat och lite andra saker, lite julklappar kanske. Det ska bli roligt! Ska snart ta och göra mig i ordning så vi kan fara. Senare ikväll tänkte jag ta en promenad/joggningtur, det ser jag fram emot. Älskar att träna!

Det var en lugn kväll igår. Jag såg på Burlesque och den var ju lika fantastisk som vanligt. Den är så bra tycker jag. Annars gjorde vi inget speciellt, kikade lite på tv och la oss vid tolv faktiskt. Känner mig piggare idag jämfört med igår, var rätt så hängig igår.

Nej nu ska jag ta och klä på mig och göra mig i ordning innan vi åker. Ha en bra dag!

 
Bjuder på en frostig höstbild jag tog för många år sen när jag fortfarande bodde hemma.
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

welcomeintomyworld.blogg.se

En tjej med grav hörselskada och ADHD-diagnos som skriver lite blandat i bloggen. http://nittioettan.bloggplatsen.se Min fotoblogg

RSS 2.0