Snart intervju

God morgon på er alla! Hände ingenting speciellt igår, så jag hade inget att skriva om. Nu ska jag snart iväg på en arbetsintervju på kulturskolan, jag är ganska nervös och hoppas att det kommer gå bra. Det vore jättekul att få dansa igen. Har gjort mig i ordning och allt precis, så om ungefär tio minuter ska gubben köra mig dit.

Här har det tydligen snöat lite inatt, det är snö på taken. Men enligt prognosen ska det komma mer snö i veckan. Jimmy vart glad, det första han sa var; Nu ska jag sladda! Typiskt honom, haha. Jag tycker också det är kul förstås.

 

Nu ska jag ta mig en macka innan vi åker så inte min mage kurrar mitt i allting. Ha en bra dag så länge!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

welcomeintomyworld.blogg.se

En tjej med grav hörselskada och ADHD-diagnos som skriver lite blandat i bloggen. http://nittioettan.bloggplatsen.se Min fotoblogg

RSS 2.0